11 Kasım milli ağaçlandırma günü kapsamında binlerce fidan toprakla buluştu. Aladağ merkezdeki dikim alanında Aladağ Kaymakamı , Aladağ Belediye Başkanı ve yüzlerce vatandaşın katılımıyla fidanlar toprakla buluştu.





YEREL HABERLER
12 gün önceYEREL HABERLER
15 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
17 gün önce