10 Kasım Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete intikalinin 87. yıldönümü dolayısıyla ilçemizde anma töreni düzenlendi. Törene Aladağ Kaymakamı, Aladağ Belediye Başkanı ve halk katıldı.




YEREL HABERLER
16 dakika önceYEREL HABERLER
12 gün önceYEREL HABERLER
15 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önce