10 Kasım Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete intikalinin 87. yıldönümü dolayısıyla ilçemizde anma töreni düzenlendi. Törene Aladağ Kaymakamı, Aladağ Belediye Başkanı ve halk katıldı.




YEREL HABERLER
3 gün önceYEREL HABERLER
9 gün önceYEREL HABERLER
21 gün önceYEREL HABERLER
25 gün önceYEREL HABERLER
25 gün önceYEREL HABERLER
26 gün önceYEREL HABERLER
26 gün önce