11 Kasım milli ağaçlandırma günü kapsamında binlerce fidan toprakla buluştu. Aladağ merkezdeki dikim alanında Aladağ Kaymakamı , Aladağ Belediye Başkanı ve yüzlerce vatandaşın katılımıyla fidanlar toprakla buluştu.





YEREL HABERLER
3 gün önceYEREL HABERLER
10 gün önceYEREL HABERLER
22 gün önceYEREL HABERLER
25 gün önceYEREL HABERLER
26 gün önceYEREL HABERLER
26 gün önceYEREL HABERLER
26 gün önce