19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı coşkuyla kutlandı. Çelenk töreni ile başlayan tören Akören’de devam etti.Kutlamaya Kaymakam Sancar Batuhan Kurdu , Aladağ Belediye Başkanı Vekili Erol Tükenmez, kurum müdürleri , siyasi parti başkanları ve halk katıldı. Büyük bir coşkuyla kutlanan gençlik bayramı sonrası ödül töreni yapıldı.





YEREL HABERLER
12 gün önceYEREL HABERLER
15 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
17 gün önce