Valimiz Sayın @valimustafayavuz, Aladağ ilçemizde esnafımızla bir araya gelerek çarşımızın bereketine, sokaklarımızın samimiyetine ortak oldu.
Her dükkânda alın teriyle yoğrulmuş bir emek, her selamda kadim bir gönül bağı, her tebessümde ise Aladağ’ımıza has sıcaklık var diyen Sayın Valimiz, “Vatandaşlarımızla sohbet ederek hem hâllerini hatırlarını sorduk hem de ilçemize dair düşüncelerini dinledik. Aladağ’ımızın içtenliğini ve güzel insanlarının misafirperverliğini bir kez daha hissettik. Gönlü zengin tüm esnafımıza ve hemşehrilerimize teşekkür ediyor, hayırlı ve bereketli kazançlar diliyorum.” dedi.




YEREL HABERLER
7 dakika önceYEREL HABERLER
12 gün önceYEREL HABERLER
15 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önceYEREL HABERLER
16 gün önce