2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Karne Dağıtım Programı kapsamında, Sayın Kaymakamımız Sançar Batuhan KURDU’nun katılımıyla Atatürk İlkokulu ve Atatürk Ortaokulu’nda öğrencilerimize karneleri dağıtıldı.Öğrencilerimizin karne sevincine ortak olunarak bir eğitim öğretim yılı daha başarıyla tamamlandı. Tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, iyi tatiller diliyoruz.





YEREL HABERLER
2 saat önceYEREL HABERLER
5 gün önceYEREL HABERLER
12 gün önceYEREL HABERLER
24 gün önceYEREL HABERLER
27 gün önceYEREL HABERLER
28 gün önceYEREL HABERLER
28 gün önce